Všeobecné obchodné podmienky pre podnikateľov
Článok I.
Všeobecné ustanovenia
1.1. Spoločnosť JOBAPP, s.r.o. so sídlom Chrenovská 5, 949 01 Nitra, IČO 54096499, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra oddiel: Sro, vložka č.: 55509/N (ďalej len „JOBAPP„), je prevádzkovateľom internetovej stránky www.zanur.sk (ďalej len „Internetová stránka„) a poskytovateľom Služieb a Elektronických systémov na Internetovej stránke. Kontaktné a fakturačné údaje spoločnosti JOBAPP sú dostupné na https://www.zanur.sk
1.2. JOBAPP vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky pre podnikateľov (ďalej len „VOP„), ktoré upravujú práva a povinnosti JOBAPP a podnikateľov pri poskytovaní a využívaní služieb JOBAPP. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej s JOBAPP a sú záväzné pre všetkých podnikateľov. Preklad týchto VOP v anglickom znení je dostupný na https://www.zanur.sk. V prípade odlišností medzi anglickou alebo inou cudzojazyčnou verziou má prednosť slovenská jazyková verzia.
1.3. Činnosťou JOBAPP nie je sprostredkovanie zamestnania za úhradu podľa zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
1.4. Vzťah medzi JOBAPP a Klientom sa riadi (a) týmito VOP dostupnými na https://www.zanur.sk, (b) Zmluvou o spracúvaní osobných údajov ako sú definované nižšie, (c) dokumentami, na ktoré odkazujú tieto VOP alebo všetky použiteľné podmienky, a (d) ustanoveniami príslušných právnych predpisov.
1.5. Informácie o spracúvaní osobných údajov spoločnosťou JOBAPP sú dostupné v Pravidlách spracúvania a ochrany osobných údajov a v Zmluve o spracúvaní osobných údajov (https://www.zanur.sk).
1.6. Pokiaľ pri poskytovaní Služieb dochádza k spracúvaniu údajov spoločnosťou JOBAPP ako sprostredkovateľom osobných údajov, riadi sa také spracúvanie Zmluvou o spracúvaní osobných údajov, ak nie je dohodnuté inak. JOBAPP môže od Používateľov požadovať súhlas so spracúvaním osobných údajov za účelom spracúvania osobných údajov. JOBAPP môže vykonávať ďalšie práva a povinnosti vyplývajúce z postavenia JOBAPP ako prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ osobných údajov.
– Cenník je zoznam obsahujúci ceny Služieb, ktoré JOBAPP poskytuje svojim Klientom.
– Databáza profilov JOBAPP je databázou obsahujúcou Profily /Profily/ vytvorené a/alebo zverejnené Záujemcami o prácu.
– Elektronické systémy a/alebo Internetové stránky sú internetové stránky alebo iné počítačové programy či mobilné aplikácie poskytované JOBAPP.
– Klient je podnikateľ, ktorý uzatvorí Zmluvu s JOBAPP a ktorý využíva alebo plánuje využívať služby poskytované v Elektronickom systéme; predovšetkým za účelom nájsť vhodného zamestnanca. Klientom sa rozumie tiež Sprostredkovateľ.
– Nariadenie je Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov (ďalej aj ako “GDPR“)
– Návštevník a/alebo Používateľ Elektronického systému je ktokoľvek, kto používa Elektronický systém, a to bez ohľadu na to, či ide o registrovaného používateľa alebo neregistrovaného používateľa.
– Pracovná ponuka je inzerát zverejnený Klientom v Elektronickom systéme za účelom vyhľadania vhodného zamestnanca, predstavuje konkrétny druh Služby poskytovanej v Elektronickom systéme. Pre zverejnenie krátkodobej brigády obdobne platia ustanovenia VOP upravujúce podmienky zverejnenia Pracovnej ponuky, ibaže zmluvné strany sa výslovne dohodli inak.
– Podmienky Služieb sú obchodné podmienky osobitných Služieb, ktoré sú zverejnené na https://zanur.sk
– Pravidlá spracúvania a ochrany osobných údajov sú pravidlá spracúvania a ochrany osobných údajov, ktoré vysvetľujú, ako JOBAPP spracúva osobné údaje Návštevníkov alebo akejkoľvek osoby, ktorá ju kontaktuje, vrátane účelov, na ktoré sa osobné údaje spracúvajú, a práv Dotknutej osoby.
– Reakcia zabezpečujúce odpovede na Pracovné ponuky.
– Registrácia je zmluvný vzťah medzi JOBAPP a Klientom, ktorý vzniká pri vytvorení registrácie v zmysle ustanovení týchto VOP týkajúcich sa registrácie.
– Služby predstavujú produkty, ktoré JOBAPP poskytuje Klientom a Záujemcom o prácu predovšetkým prostredníctvom Elektronického systému, najmä niektorá zo služieb uvedených ďalej v týchto VOP.
Službami pre Záujemcov sú najmä:
- vytvorenie Profilu/životopisu podľa šablóny a jeho zaradenie do databázy Záujemcov (ďalej aj ako „Databáza“)
- doručovanie upozornení na pracovné ponuky podľa kritérií zadaných Záujemcom (ďalej aj ako „Agent“); táto služba je prístupná všetkým návštevníkom Internetovej stránky
- prezeranie ponúk práce zverejnených Zamestnávateľmi na Internetovej stránke; táto Služba je prístupná všetkým návštevníkom Internetovej stránky
- možnosť poslať odpoveď na Ponuku práce prostredníctvom Internetovej stránky (ďalej aj ako „Reakcie“); táto Služba je prístupná všetkým návštevníkom Internetovej stránky
- sprístupnenie a poskytnutie Profilu/životopisu Zamestnávateľom prostredníctvom počítačovej siete
- doručovanie informácií o trhu práce, ponukách práce Zamestnávateľov a Službách na Internetovej stránke (ďalej aj ako „Newsletter“)
- prístup k vzdelávaciemu a náučnému obsahu
- iné činnosti podľa aktuálnej ponuky Služieb.
– Sprostredkovateľ zamestnania za úhradu je Klient, ako napríklad personálna agentúra, ktorý prostredníctvom Elektronických systémov hľadá pre tretie osoby uchádzačov o zamestnanie. Ak Služby využíva Sprostredkovateľ zamestnania za úhradu, potom platí, že je povinný využívať Služby výhradne na svoju vlastnú potrebu a na uspokojovanie potrieb svojich klientov, nesmie sprostredkovávať Služby vo svojom mene, nesmie pre tretie osoby vo svojom mene alebo na svoj účet zabezpečovať priamy opätovný predaj inzerovaných pozícií prostredníctvom Elektronických systémov, predovšetkým Sprostredkovateľ zamestnania za úhradu nesmie kontaktovať tretie osoby za účelom zabezpečenia zverejnenia ponuky práce týchto tretích osôb prostredníctvom Elektronických systémov. Ponuky práce od Sprostredkovateľov zamestnania za úhradu môžu byť na Elektronických systémoch označené a prezentované používateľom s označením typu Sprostredkovateľa zamestnania za úhradu. O určení, či je daný subjekt Sprostredkovateľ zamestnania za úhradu, rozhoduje výhradne JOBAPP na základe podmienok v Zmluve o poskytovaní služieb a VOP. Porušenie akéhokoľvek ustanovenia tohto článku VOP zo strany Klienta je podstatným porušením Zmluvy.
– Strany sú zmluvné strany Zmluvy, t. j. JOBAPP, ako je definovaná vyššie a Klient.
– VOP sú tieto všeobecné obchodné podmienky JOBAPP pre podnikateľov.
– VPP sú všeobecné podmienky používania JOBAPP pre záujemcov o prácu.
– Zákon je Zákon č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
- pomocou ľubovoľného emailu a hesla, alebo
- prostredníctvom Google konta, Facebook konta, LinkedIn účtu, Instagram konta
ak v týchto podmienkach a VPP nie je uvedené inak.
– Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára medzi JOBAPP a Klientom, upravuje podmienky využívania služieb poskytovaných JOBAPP. Ide od záväzkovo – právny vzťah uzatvorený v akejkoľvek forme, t.j. v podobe listinnej alebo elektronickej objednávky (ďalej aj ako „Zmluva“)
– Zmluva o spracúvaní osobných údajov je súčasťou týchto VOP a upravuje podmienky spracúvania osobných údajov, a sú zverejnené na – https://www.zanur.sk)
Článok II.
Služby poskytované Záujemcom o prácu
2.1. Služby poskytované Záujemcom o prácu sú bližšie špecifikované vo VPP.
Článok III.
Služby poskytované Klientom
Medzi služby poskytované Klientom patrí tzv.:
3.1. Zverejnenie Pracovnej ponuky. Pre využívanie všetkých druhov Služieb poskytovaných Klientom sa vyžaduje registrácia v Elektronickom systéme.
Forma registrácie:
Pre využívanie niektorých Služieb je Klient povinný registrovať sa prostredníctvom príslušného formulára dostupného v Elektronickom systéme. Po úspešnej registrácii si Klient vytvorí vlastné on-line konto/účet s jedinečnými prihlasovacími údajmi. Klient je povinný chrániť prihlasovacie údaje pred zneužitím a neposkytovať ich tretím osobám. Bližšia špecifikácia registrácie je uvedená v týchto VOP.
Klient je po ukončení úspešnej registrácie oprávnený zverejniť Pracovnú ponuku v Elektronickom systéme. Pracovná ponuka sa zverejňuje podľa nasledujúcich pravidiel.
3.1.1. Klient sám zverejní Pracovnú ponuku a určí jej obsah, pričom Pracovná ponuka musí obsahovať aspoň minimálne JOBAPP stanovené kritériá na Internetovej stránke. Klienti sú povinní odovzdať JOBAPP podklady na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť. Údaje týkajúce sa automatizovaného spracúvania dát v oblasti ľudských zdrojov sa prijímajú elektronicky pomocou Elektronických systémov, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
3.1.2. JOBAPP si vyhradzuje právo upraviť Pracovnú ponuku tak, aby tá bola v súlade so zvyklosťami a zaužívanými postupmi pre vyplnenie formulárov v Elektronickom systéme (formálna úprava).
3.1.3. Dobu zverejnenia pracovnej ponuky určuje Klient. Klientom zvolené obdobie zverejnenia Pracovnej ponuky musí byť v súlade s platným Cenníkom JOBAPP zverejneného na Internetovej stránke.
3.1.4. Klient nie je oprávnený meniť údaje zverejnené v texte a názve Pracovnej ponuky v takom rozsahu, že by išlo o zmenu ponuky. JOBAPP je oprávnená vyhodnotiť, či zmenou dochádza k zmene ponuky a v takom prípade požiadavku Klienta na zmenu údajov odmietnuť, príp. je JOBAPP oprávnená požadovať plnú cenu za ďalšiu Pracovnú ponuku za každú takúto zmenu. Záujemca o prácu je oprávnený reagovať (odpovedať) na Pracovnú ponuku zverejnenú v Elektronickom systéme.
3.1.5. JOBAPP si vyhradzuje právo nezverejniť alebo zrušiť už zverejnenú Pracovnú ponuku alebo pracovnú ponuku:
3.1.5.1. ktorá je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, etickými normami alebo dobrými mravmi,
3.1.5.2. v ktorej Klient podmieňuje sprostredkovanie práce a/alebo prijatie do zamestnania resp. obdobného pracovného pomeru platbou manipulačného alebo iného poplatku,
3.1.5.3. prezentujúcu viaceré pracovné ponuky v rámci jedného formulára pre pracovnú ponuku (tj. v rámci jednej Pracovnej ponuky),
3.1.5.4. ktorá je neúplná, alebo zavádzajúca, alebo obsahuje nepravdivé údaje, alebo z iných dôvodov znižuje úroveň Služieb poskytovaných na Internetovej stránke,
3.1.5.5. s reklamným alebo marketingovým obsahom, alebo informáciou o produktoch alebo Službách Klienta alebo tretej osoby,
3.1.5.6. ktorá môže poškodiť dobré meno JOBAPP alebo tretej osoby,
3.1.5.7. erotického charakteru, resp. takú Pracovnú ponuku, ktorá vzbudzujú podozrenie, že sa môže jednať o tento typ práce,
3.1.5.8. duplicitne zverejnenú jedným Klientom na Internetovej stránke,
3.1.5.9. ktorá obsahuje pracovnú príležitosť prebiehajúcu formou MLM (multilevel marketing) alebo podomového predaja.
3.1.6. Vytvorenie profilu klienta/zamestnávateľa je automatické po odoslaní registrácie a jej overení cez e-mail. Následne sa profil aktivuje, čo umožňuje Klientovi prihlásiť sa do aplikácie JOBAPP. Profil klienta je zároveň aj jeho interaktívnou ponukou voľných pracovných miest. Klient vyplní informácie svojho profilu/záujem o pracovnú silu. Klient má možnosť vytvárať viac profilov/vie ponúkať viac pracovných miest. Aktívne profily sú aktívne, pokiaľ sa manuálne nevypnú. Neaktívne profily sú automaticky ukladané, pokiaľ sa manuálne nevymažú.
3.1.7. Klient má možnosť vidieť subjekt – Záujemcu, ktorý označil jeho profil emotikonom PALEC HORE. Záujemca má možnosť hodnotiť Záujemcu formou hodnotenia hviezdičkami v škále od 1-5, kde 5 je veľmi spokojný a 1 nespokojný. Rovnako Klient vidí hodnotenia v profile
3.2. Prístup do databázy Profilov JOBAPP. JOBAPP umožňuje Klientom chránený prístup do Databázy Profilov/životopisov JOBAPP výlučne na vyhľadávanie vhodného zamestnanca.
3.3. Zverejnenie loga Klienta v Elektronickom systéme tzv. branding. Viac informácií: zanur@zanur.sk
3.4. Zverejnenie reklamných bannerov. Viac informácií: zanur@zanur.sk
3.5. Analytické služby. Viac informácií: zanur@zanur.sk
3.6. Realizácia špecializovaných riešení pre zverejnenie Pracovných ponúk o voľných pracovných miestach Klientov (najmä grafický dizajn).
3.7. Ak v systéme nastane Zhoda profilov, teda ponuky a dopytu, zobrazujú sa zhodné profily Záujemcu a Klienta. Faktorom zhody je zhodná pracovná pozícia. Profily užívateľov nie je možné filtrovať, prístupné je iba automatické rotovanie zhodných profilov. Po označení súhlasu na oboch stranách (emotikon PALEC HORE) získa každý Záujemca možnosť skontaktovať sa s Klientom/zamestnávateľom. Do chatu, príde automatická notifikácia, že nastala zhoda a obe strany môžu spolu komunikovať. Po označení nesúhlasu jednou zo strán (emotikon ODMIETNÚŤ) dôjde k znemožneniu skontaktovanie sa s druhou stranou, nakoľko jedna zo strán neprejavila záujem o pracovnú ponuku. Za príplatok v zmysle cenníka je možné vyžiadať aj ponuky, ktoré strany odmietli. INBOX (chat) Používatelia sa môžu kontaktovať len formou správ v rámci webovej aplikácie. Táto možnosť je len pri vzájomnej zhode. Ak došlo k zhode, ale používatelia sa nekontaktovali – aktivuje sa systém na automatické pripomenutie o kontaktovanie.
3.8. Záujemca o prácu pri reakcii na Pracovnú ponuku nahrá/pripojí životopis a príp. ďalšie prílohy. Záujemca o prácu môže Klientovi udeliť súhlas so spracúvaním osobných údajov za účelom zaradenia do ďalšieho výberového procesu resp. do databázy záujemcov o prácu daného Klienta. Poskytnutie súhlasu je vo výlučnom a dobrovoľnom rozhodnutí Záujemcu o prácu a z dôvodu prípadného preukázania poskytnutého súhlasu je Elektronickým systémom evidovaný príslušný záznam o poskytnutom súhlase. Informácie o spracúvaní údajov či znenie súhlasu je Záujemcom o prácu dostupné v Elektronickom systéme. Vzorový text informačnej povinnosti alebo znenie súhlasu môžu byť upravené po vzájomnom odsúhlasení Strán.
3.9. Klient nie je oprávnený automatizovane spracúvať dáta v Elektronických systémoch ani iným obdobným spôsobom vyťažovať či zužitkovávať databázu JOBAPP nad rámec rozsahu potrebného na naplnenie účelu Zmluvy o poskytovaní služieb, pokúšať sa pristupovať do častí Elektronických systémov, ku ktorým mu nebol výslovne udelený prístup zo strany JOBAPP a inak používať Elektronické systémy v rozpore s účelom Zmluvy o poskytovaní služieb.
3.10. Klient má povinnosť oboznámiť JOBAPP o všetkých bezpečnostných nedostatkoch Elektronických systémov, ktoré sa pri ich používaní dozvedel.
3.11. Ak dôjde k neoprávnenému nakladaniu s prihlasovacími údajmi alebo k zneužitiu takýchto prihlasovacích údajov, Klient je povinný o tom bezodkladne informovať JOBAPP. JOBAPP nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek zneužitie prihlasovacích údajov Klienta, ani za akúkoľvek prípadnú ujmu alebo prípadné nároky tretích osôb vzniknuté v dôsledku porušenia vyššie uvedených povinností Klienta.
3.12. Ďalšie Služby podľa platného Cenníka.
3.13. V zmysle ustanovenia § 62 ods. 6 zákona č. 5/2004 zákona o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o službách zamestnanosti“), Klient je povinný oznámiť voľné pracovné miesto a jeho charakteristiku úradu práce, sociálnych veci a rodiny, v ktorého územnom obvode sa pracovné miesto nachádza; to sa nevzťahuje na voľné pracovné miesto, o ktorom Klient poskytuje údaje do informačného systému verejnej správy prevádzkovaného na ústrednom portáli verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Článok IV.
Zodpovednosť za škodu
4.1. JOBAPP nie je zodpovedná za obsahovú stránku Služby poskytnutej (zverejnenej) na Internetovej stránke, najmä za jej grafické znázornenie (napr.: logo, fotografia alebo iný výsledok duševnej tvorivej činnosti) a za ich gramatickú správnosť. Za porušenie akýchkoľvek práv tretích osôb poskytnutím Služby na Internetovej stránke zodpovedá výlučne Klient. JOBAPP nezodpovedá za škody spôsobené poskytnutím Služby v Elektronickom systéme.
4.2. Klienti sú povinní prezentovať:
- informácie, ktoré nespôsobia ujmu tretím osobám ani JOBAPP
- jasné a dostatočne určité informácie, ktoré najmä nevyvolávajú klamlivú predstavu o povahe osôb či ponúkanej alebo dopytovanej pracovnej pozícii.
4.3. Za obsah prezentovaných informácií je zodpovedný výlučne Klient, ktorý tieto informácie uložili do Elektronických systémov. JOBAPP môže uchovávať informácie o zápise údajov do Elektronických systémov vedúce jednoznačne k identifikácii konkrétneho Klienta. Klient je povinný chrániť údaje získané z Databázy Profilov JOBAPP alebo Reakcie pred akýmkoľvek zneužitím, je povinný zabezpečiť, aby tieto údaje neboli sprístupnené alebo poskytnuté inej osobe alebo zverejnené. V prípade porušenia tejto povinnosti Klient v plnom rozsahu zodpovedá za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti. Klient berie na vedomie, že databáza Profilov vytvorená JOBAPP je predmetom autorského práva JOBAPP a je chránená podľa zákona č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov. JOBAPP nezodpovedá za pravdivosť a aktuálnosť údajov uvedených v Databáze Profilov JOBAPP.
4.4. Informácie získané v súlade so Zmluvou o poskytovaní služieb je JOBAPP oprávnená použiť na prípadné riešenie sporu s Klientom vzniknutého v dôsledku uvedenia nepravdivej informácie alebo na zamedzenie používania Elektronických systémov Klientom, ktorý uviedol informácie v rozpore s týmito VOP.
4.5. Údaje poskytnuté JOBAPP v súvislosti so Zmluvou o poskytovaní služieb môžu byť verejne prístupné, ak je to nevyhnutné na poskytovanie Služieb alebo také zverejnenie je súčasťou Služby.
4.6. JOBAPP nie je povinná poskytovať Služby v prípade uvedenom v týchto VOP.
4.8. V prípade Služby spočívajúcej v prehľadávaní databázy životopisov nie je Klient oprávnený používať akékoľvek systémy, ktoré umožňujú pri prehľadávaní databázy automatizované spracúvanie dát, pretože tým dochádza k nadmernému zaťaženiu Elektronických systémov. Použitie akéhokoľvek systému umožňujúceho automatizované spracúvanie dát pri prehľadávaní databáz JOBAPP sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy o poskytovaní služieb.
4.9. Klient sa zaväzuje, že ak budú voči JOBAPP z dôvodu porušenia akýchkoľvek práv tretích osôb uvedených v tomto odseku vznesené akékoľvek nároky, tieto nároky uspokojiť a JOBAPP v celom rozsahu odškodniť.
4.10. JOBAPP nezodpovedá Klientovi za nájdenie vhodného kandidáta na obsadenie pracovnej pozície a jeho zotrvanie v pracovnom alebo obdobnom pomere.
4.11. JOBAPP nezodpovedá za škodu, ktorá môže používateľom alebo tretím osobám vzniknúť používaním Elektronického systému, vrátane ušlého zisku alebo straty akýchkoľvek dát.
4.12. Ak Zmluva zanikne bez využitia Služieb objednaných Klientom bez zavinenia JOBAPP, Klientovi nevznikne nárok na vrátenie dohodnutej ceny. Za neúplne vyčerpané Služby JOBAPP nezodpovedá.
4.13. V prípade omeškania Klienta JOBAPP je oprávnená dočasne pozastaviť ďalšie poskytovanie Služieb Klientovi. Týmto úkonom JOBAPP Klientovi nevznikne nárok na náhradu škody a žiadnu náhradu za ním objednané Služby, ktoré nemohol počas tohto pozastavenia využívať. Nárok JOBAPP na náhradu škody tým nie je dotknutý.
4.14. JOBAPP nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek zneužitie prihlasovacieho mena a hesla neoprávnenou osobou a ani za žiadne následné škody a prípadné nároky tretích strán spôsobené v dôsledku takého zneužitia.
4.15. JOBAPP nezodpovedá za ujmu vzniknutú v dôsledku vyššej moci alebo porúch mimo technických zariadení JOBAPP . „Vyššou mocou“ sa rozumie dočasná alebo trvalá mimoriadna, nepredvídateľná a neprekonateľná prekážka vzniknutá nezávisle od vôle JOBAPP . Ak vznikne stav vyššej moci na strane JOBAPP, je JOBAPP povinná bez zbytočného odkladu upovedomiť Klienta o tejto situácii a jej príčine. Ak nebude dohodnuté inak, JOBAPP bude pokračovať v plnení Zmluvy v rozsahu svojich najlepších možností a schopností aj za použitia dostupných alternatívnych prostriedkov tak, aby dosiahla dohodnuté povinnosti.
Článok V.
Dôvernosť informácií, povinnosť mlčanlivosti
5.1. Strany vyhlasujú, že údaje a iné skutočnosti (ďalej len „informácie“) nadobudnuté niektorou zo Strán na základe alebo v spojení so Zmluvou o poskytovaní služieb, informácie a údaje, ktoré sa Strany dozvedia v priamej aj nepriamej súvislosti s konaním o vzájomnej spolupráci sa považujú za dôverné informácie a nemôžu byť sprístupnené tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Strany.
5.2. Každá Strana je povinná zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách a chrániť ich pred neoprávneným, či už úplným alebo čiastočným, sprístupnením tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Strany. Táto povinnosť trvá aj po ukončení platnosti Zmluvy o poskytovaní služieb, a to po celú dobu pokiaľ určitá dôverná informácia bude spĺňať podmienky definície obchodného tajomstva alebo pokiaľ bude chránená podľa osobitného predpisu (napríklad ako priemyselné právo, duševné vlastníctvo alebo dôverná informácia).
5.3. JOBAPP sa týmto zaväzuje, že nebude zhromažďovať, zbierať, uchovávať, rozširovať, sprístupňovať, spracovávať, využívať či združovať dôverné informácie s inými informáciami. JOBAPP sa ďalej zaväzuje, že všetky dôverné informácie s ktorými príde do styku nad rámec svojej bežnej pracovnej činnosti pre Klienta, bez zbytočného odkladu odovzdá Klientovi a v období, kedy bude s dôvernými informáciami sama nakladať, zabezpečí ich dostatočnú ochranu pred akoukoľvek ich stratou, odcudzením, zničením, neoprávneným prístupom, náhodným či iným poškodením či iným neoprávneným používaním alebo spracúvaním. Ak je tretia osoba informovaná o dôverných informáciách týkajúcich sa Klienta, JOBAPP sa zaväzuje, že táto tretia osoba bude viazaná mlčanlivosťou v rovnakom rozsahu ako JOBAPP.
Článok VI.
Vznik, zmena a zánik zmluvného vzťahu
6.1. Pre využívanie akýchkoľvek Služieb sa vyžaduje registrácia Klienta v Elektronickom systéme. Registrácia sa uskutoční prostredníctvom vyplnenia registračného formulára. Úspešným ukončením registrácie si Klient vytvorí vlastné on-line konto, ktoré je chránené jedinečným prihlasovacím menom a heslom. Klient je povinný chrániť prihlasovacie meno a heslo pred zneužitím a neposkytovať ich tretím subjektom.
6.2. Služby JOBAPP sa objednávajú prostredníctvom on-line konta, výnimočne na základe písomnej (list, e-mail) alebo telefonickej objednávky Klienta, ktorá musí byť zo strany VOP potvrdená textovo, a to napr. emailom.
6.3. Klient zadaním objednávky JOBAPP vyslovuje súhlas s prípadným zverejnením svojich osobných údajov alebo osobných údajov svojich zamestnancov v Pracovnej ponuke, ak si toto vyžaduje charakter Služby, ktorú si Klient u JOBAPP objednal.
6.4. Objednávka musí obsahovať minimálne:
6.4.1. Obchodné meno Klienta, prípadne aj jeho právnu formu,
6.4.2. Fakturačnú adresu, prípadne aj korešpondenčnú adresu Klienta,
6.4.3. IČO, DIČ a/alebo IČ DPH Klienta,
6.4.4. Kontaktné údaje Klienta (telefón, fax, e-mail),
6.4.5. Druh objednanej Služby a obdobie poskytnutia Služby.
6.5. Zmluvný vzťah vzniká potvrdením (prostredníctvom Elektronického systému alebo listovou zásielkou alebo e-mailom alebo telefonickým rozhovorom) objednanej Služby JOBAPP. Poskytnutie Služby objednanej Klientom sa tiež považuje za potvrdenie objednávky. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní objednanej Služby s účinnosťou odo dňa potvrdenia objednávky JOBAPP. Zmluvný vzťah o poskytovaní Služieb vzniká uzavretím Zmluvy. Uzatvorením Zmluvy Klient súhlasí s podmienkami poskytovania Služieb (grafické formáty, spôsoby predkladania materiálov atď.), s možnými obmedzeniami internetovej siete a prostredia Elektronických systémov a s obsahom Zmluvy, týmito VOP.
6.6. JOBAPP potvrdená objednávka je záväzná, môže byť zmenená iba na základe vzájomného súhlasu zmluvných strán. JOBAPP je oprávnená zmenu objednávky podmieniť úhradou administratívneho poplatku.
6.7. JOBAPP si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku do piatich (5) pracovných dní od jej obdržania v prípade, ak: (a) Klient v minulosti porušil svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy o poskytovaní služieb (vrátane VOP), (b) realizácia objednávky by bola v rozpore s obchodnou politikou JOBAPP, (c) realizácia objednávky by bola v rozpore so zásadami poctivého obchodného styku, dobrými mravmi alebo verejným poriadkom.
6.8. Zmluvný vzťah založený registráciou zaniká zrušením účtu/konta. Zrušenie Registrácie znemožní používanie Služieb a nemá vplyv na vrátenie zaplatenej ceny alebo zľavy z ceny. JOBAPP je oprávnená zrušiť účet/konto v prípadoch uvedených v týchto VOP. Na vedenie účtu/konta, resp. udržanie registrácie bez súčasného využívania platených Služieb nie je právny nárok.
6.9. Zmluva uzatvorená medzi JOBAPP a Klientom zaniká:
- uplynutím doby, na ktorú bola Zmluva uzatvorená, ak je tento termín súčasťou objednávky alebo ak bol dojednaný v Zmluve,
- odstúpením od Zmluvy v súlade s článkom VI. VOP,
- dohodou Strán.
6.10. Zmluva na dobu určitú sa automaticky predlžuje o 12 mesiacov v prípade, že žiadna zo zmluvných strán v lehote do 30 dní pred uplynutím doby užívacích práv nedoručí druhej zmluvnej strane písomné oznámenie, že si toto predĺženie nepraje.
6.11. Ak je Zmluva ukončená odstúpením od Zmluvy zo strany JOBAPP, je JOBAPP oprávnená v prípade uzavretia novej zmluvy s rovnakým Klientom účtovať poplatok vo výške 0,8 % z ceny už vyfakturovanej na základe zaniknutej Zmluvy.
6.12. JOBAPP je oprávnená od Zmluvy odstúpiť, ak druhá zmluvná strana podstatným spôsobom poruší svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy alebo týchto VOP, pričom za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa považuje najmä:
- zverejnenie Pracovnej ponuky Klientom v rozpore s ustanoveniami týchto VOP,
- využívanie údajov o Záujemcoch o prácu Klientom na iný účel ako na vyhľadávanie vhodného zamestnanca,
- využívanie Služieb poskytovaných v Elektronickom systéme na hromadné rozosielanie elektronických správ, alebo rozosielanie správ obsahujúcich informácie o produktoch a službách, alebo rozosielanie správ obsahujúcich informácie, ktoré sú v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, etickými normami a dobrými mravmi, alebo ktoré môžu poškodiť dobré meno JOBAPP alebo iných fyzických a právnických osôb,
- Klient koná v rozpore so Zmluvou a/alebo týmito VOP a/alebo dobrými mravmi, a ak tým, najmä na základe negatívnych ohlasov zo strany používateľov Internetovej stránky, môže byť podľa odôvodneného názoru JOBAPP poškodené jeho dobré meno a znížená a/alebo ohrozená úroveň kvality poskytovaných Služieb
- využívanie automatizovaných systémov pri používaní služieb JOBAPP alebo Elektronického systému, ktorých prístupové prostriedky nie sú poskytované JOBAPP.
6.13. Klient je oprávnený od Zmluvy odstúpiť len v prípade podstatného porušenia povinností zo strany JOBAPP. Podstatným porušením je najmä také porušenie povinností JOBAPP, na základe ktorých dôjde k preukázateľnému úplnému prerušeniu poskytovania Služieb zo strany JOBAPP po dobu dlhšiu ako desať (10) po sebe bezprostredne nasledujúcich pracovných dní vcelku, okrem prípadov, kedy je prerušenie spôsobené vyššou mocou.
6.14. Písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy sa doručuje druhej zmluvnej strane na jej adresu uvedenú v registrácii alebo na ním uvedenú e-mailovú adresu. Odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom doručenia odstúpenia druhej Strane.
6.15. Ak bez zavinenia JOBAPP zmluva zanikne bez využitia Služieb objednaných Klientom, Klientovi nevznikne nárok na vrátenie dohodnutej ceny. Za neúplne vyčerpané Služby JOBAPP nezodpovedá.
Článok VII.
Cena Služieb a platobné podmienky
7.1. JOBAPP sprístupňuje Elektronické systémy a Služby spravidla za odplatu. Cena Služby je určená podľa platného Cenníka zverejneného v Elektronickom systéme v deň objednania Služby.
7.2. Faktúra (daňový doklad) je JOBAPP zvyčajne vystavená až po poskytnutí Služieb Klientovi. Faktúra je vystavená spravidla za celé obdobie, na ktoré si Klient využívanie Služieb objednal. Doba splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry, ak v Zmluve nie je dohodnuté inak. V odôvodnených prípadoch je JOBAPP oprávnená objednanú Službu poskytnúť až po úhrade Ceny objednanej Služby; o tejto skutočnosti JOBAPP vopred informuje Klienta.
7.3. Cenu za objednanú Službu je Klient povinný uhradiť JOBAPP bezhotovostným prevodom na jeho bankový účet uvedený na faktúre riadne a včas.
7.4. V prípade omeškania Klienta s úhradou faktúry je JOBAPP oprávnená účtovať úroky z omeškania vo výške 0,1 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania; zároveň je oprávnený dočasne, až do zaplatenia fakturovanej čiastky, pozastaviť ďalšie poskytovanie Služieb. Poskytovanie Služieb bude obnovené bezodkladne po pripísaní dlžnej čiastky na JOBAPP . Klient nemá nárok na predĺženie doby poskytovania Služieb o dobu, po ktorú bolo poskytovanie Služieb prerušené, ani nemá nárok na zľavu či akékoľvek iné zníženie dohodnutej ceny za Služby. V prípade omeškania Klienta viac ako 30 dní je JOBAPP oprávnená predmetnú pohľadávku poskytnúť do mandátnej správy inkasnej spoločnosti spolupracujúcej s JOBAPP. Náklady na vymáhanie pohľadávky sa stanú súčasťou pohľadávky JOBAPP.
7.5. Námietky voči vystaveným faktúram, ktoré by mali za následok obmedzenie práva na vznik pohľadávky JOBAPP voči Klientovi, je Klient povinný uplatniť písomne u JOBAPP a to do 7 dní odo dňa, keď mu bola faktúra doručená.
7.6. JOBAPP vracia Klientom peňažné čiastky iba v prípade, ak sú v jednotlivom prípade vyššie ako 0,50 EUR.
Článok VIII.
Reklamačný poriadok
8.1. Klient má právo reklamovať chybu („ďalej len Chyba„), ktorá sa vyskytla Elektronickom systéme JOBAPP v súvislosti s jemu poskytovanou Službou. Chybou na strane JOBAPP sa rozumie najmä nefunkčnosť Služieb uvedených v objednávke, a to po dobu dlhšiu ako 12 hodín za obdobie predchádzajúcich 24 hodín. Chybou na strane JOBAPP nie je, ak Služby nie sú u Klienta dostupné v dôsledku výpadku pripojenia Klienta na sieť internet alebo v dôsledku iných skutočností, za ktoré JOBAPP nezodpovedá.
8.2. Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď Klient Chybu zistil alebo mohol zistiť.
8.3. Reklamáciu je Klient oprávnený uskutočniť písomne (poštou na adresu sídla JOBAPP, e-mailom na adresu: zanur@zanur.sk), pričom reklamácia musí byť doručená JOBAPP. JOBAPP sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
Článok IX.
Autorské práva
9.1. Klient je povinný obstarať licencie na použitie všetkých diel prezentovaných pri zverejnení informácií, najmä, ale nie výlučne sloganov, obrázkov, zvukovo-obrazových záznamov či reklám, ktoré budú v súvislosti s poskytovaním Služieb zo strany JOBAPP použité, a je povinný tiež uhradiť odmenu za poskytnutie týchto licencií a všetky ďalšie náklady s týmto späté. JOBAPP nezodpovedá za porušenie autorských práv Klientom či v dôsledku zverejnenia alebo použitia podkladov odovzdaných Klientom. Ak JOBAPP vznikne v súvislosti s porušením tohto ustanovenia Klientom akákoľvek škoda, Klient je povinný nahradiť ju JOBAPP bez zbytočného odkladu po tom, čo k tomu bude zo strany JOBAPP vyzvaný. Klient nie je oprávnený použiť Elektronické systémy alebo ich časti inak ako na vlastnú (vnútornú) potrebu alebo spôsobom presahujúcim rozsah použitia výslovne umožnený zo strany JOBAPP , najmä je zakázané ich použitie formou šírenia a kopírovania či ďalšie technické spracovanie bez preukázateľného predchádzajúceho písomného súhlasu JOBAPP. Rovnako sú zakázané akékoľvek zásahy do technického alebo vecného obsahu internetových stránok zo strany Klientov. Právo nahrať a uložiť či vytlačiť materiály uložené na Elektronických systémoch je prípustné iba na súkromné (vnútorné) účely, pričom takto získané materiály nesmú byť žiadnym spôsobom ďalej distribuované alebo reprodukované. Akékoľvek iné reprodukcie alebo úpravy vykonávané akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom bez predchádzajúceho písomného súhlasu JOBAPP, sú zakázané.
Článok X.
Spoločné a záverečné ustanovenia
10.1. Všetky vzťahy neupravené v Zmluve a/alebo VOP sa riadia platnými právnymi predpismi SR.
10.2. Strany sa dohodli, že ich právny vzťah sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky a spory medzi nimi sú vo výlučnej právomoci súdov Slovenskej republiky. Zmluvné strany sa dohodli na miestnej príslušnosti všeobecného súdu JOBAPP pre všetky spory vyplývajúce najmä zo Zmluvy, VOP a registrácie.
10.3. Odchýlne ustanovenia Zmluvy majú prednosť pred VOP. Pôsobnosť VOP alebo ich časti možno vylúčiť iba písomnou dohodou Zmluvných strán v Zmluve.
10.5. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1.
10.6. Tieto VOP sú platné a účinné od 01.07.2024.
JOBAPP